ساعت کار: 9-20

شماره تماس: 09379914181

آدرس ایمیل: info@me-web.ir

کلمات انتقال چیست؟
کلمات انتقال چیست؟
آیا از کلمات و عبارات انتقالی در نوشتن خود برای بهبود خوانایی و کیفیت محتوای SEO استفاده می کنید؟ در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

هنگام ایجاد محتوای SEO ، کیفیت مهم است .

این امر در مورد دقت ، وضوح ، مهارت نوشتن ، استفاده از کلمات کلیدی ، دقت ، پیوندها ، تصاویر و موارد دیگر صادق است.

اما شرط می بندم که می توانم یک عامل دیگر را که بر تأثیر می گذارد ، نام ببرم – فاکتوری که کیفیت محتوای SEO و رتبه بندی SEO شما تا به حال به آن فکر نکرده اید.

کلمات گذار.

آنها چه هستند و چرا برای خوانایی ، محتوا و SEO عالی ضروری هستند؟

بیایید کاوش کنیم.

کلمات انتقال چیست؟

یک کلمه یا عبارت انتقالی را به عنوان یک پل در نظر بگیرید.

هدف از انتقال این است که به متن کمک کند تا از ایده ای به ایده دیگر برسد ، در حالی که رابطه واضحی بین جملات ، پاراگراف ها ، موضوعات ، اقدامات و مفاهیم نشان می دهد.

کلمات انتقالی می توانند کلمات مفرد باشند ، مانند “زیرا” یا “سرانجام”. آنها همچنین می توانند یک عبارت باشند ، مانند “به عبارت دیگر” یا “بدون تردید”.

بیایید به یک مثال نگاه کنیم:

امروز صبح دکمه چرت زدن را زدم. در نتیجه ، من بیش از حد خوابیدم و برای کار دیر آمدم.

شروع یک جمله با “در نتیجه” به خواننده می گوید که آنچه بعد اتفاق می افتد نتیجه مستقیم اقدامات اولین جمله است. این ذاتاً این دو جمله را به هم پیوند می دهد و رابطه علت و معلولی مشخصی دارد.

کلمات انتقالی اغلب در ابتدای جمله هستند ، اما لازم نیست که باشند. آنها همچنین می توانند در پایان یک جمله یا در وسط هنگام ترکیب دو بند استفاده شوند.

مثلا:

من بهترین سگ را دارم. ، او هر شب با من چنگ می زند به عنوان مثال .

من بازی با سگم را دوست دارم زیرا این راهی عالی برای از بین بردن استرس است.

دامپزشک می گوید او یک آزمایشگاه سیاه پوست است ، و اگرچه ممکن است این واقعیت داشته باشد ، اما من فکر می کنم او همچنین دارای یک شپرد آلمانی در خط خون خود است.

اجازه دهید نگاهی دقیق تر به دسته های مختلف واژه های گذار بیندازیم تا ببینیم آنها چه کاری می توانند انجام دهند.

انواع کلمات گذار با مثال و زمان استفاده از آنها

1. الحاق

این نوع گذار دو یا چند ایده را با هم ادغام می کند و رابطه متناظر بین آنها را نشان می دهد.

  • مثال واژه های انتقال: دوباره ، همچنین ، و ، و سپس ، علاوه بر این ، به همان اندازه مهم ، در نهایت ، بیشتر ، بعلاوه ، علاوه بر این ، آخرین ، بعدی ، و نه ، علاوه بر این ، چه چیزی بیشتر
  • جمله مثال: من پیشنهاد تغییر در برنامه کارهای روزمره را می دهم. علاوه بر این ، من همچنین می خواهم کمک هزینه بچه ها را افزایش دهم.

2. علت و معلول

هنگامی که یک رویداد مستقیماً رویداد دیگری را تحریک می کند ، این انتقال علت و معلولی به خواننده می دهد که این دو رویداد به طور مستقیم با هم مرتبط هستند.

  • مثال واژه های گذار: در نتیجه ، در نتیجه ، در نتیجه ، در نتیجه ، بنابراین ، بنابراین
  • جمله مثال: امروز صبح خوابم برد. در نتیجه ، اتوبوس را از دست دادم.

3. شفاف سازی

گاهی اوقات ما نیاز داریم تا آنچه را که قبلاً گفته ایم ، مجدداً بیان کنیم تا یک گزاره اصلی را روشن کنیم. این ممکن است برای ساده کردن یک نکته پیچیده یا تأکید باشد.

  • مثال واژه های گذار: به عبارت دیگر ، یعنی روشن کردن
  • جمله مثال: ما هیچ ایده ای نداریم که کجا هستیم. به عبارت دیگر ، ما گم شده ایم.

4. مقایسه و کنتراست

این گذار رابطه ای بین دو ایده را نشان می دهد که بر اساس شباهت ها یا تفاوت ها با یکدیگر مقایسه می شوند.

  • مثال واژه های گذار: به هر حال ، اگرچه ممکن است این درست باشد ، اما در مقابل ، برعکس ، اما ، در مقابل ، به همین ترتیب ، با این وجود ، برعکس ، از طرف دیگر ، به طور مشابه ، در حالی که ، در مقابل
  • جمله مثال: من یک فرد گربه هستم. در مقایسه با سگ ها ، گربه ها بسیار ساکت تر و خودکفا هستند.

6. استثنا / تناقض

تغییرات متضاد زمانی اتفاق می افتد که عملی که نتیجه پیش بینی شده داشت در عوض با نتیجه ای متفاوت به پایان برسد. هدایت با گذار به خواننده هشدار می دهد که انتظار چیزهای غیر منتظره را داشته باشد.

  • مثال واژه های گذار: با وجود این ، با این وجود ، با وجود این ، البته ، به رغم ، البته ، هر از گاهی ، گاهی اوقات
  • جمله مثال: من هر شب برای امتحان نهایی درس می خواندم. علیرغم سخت کوشی ، موفق نشدم.

7. تأکید

گذار مhatکد قطعیت و اعتقاد راوی را نشان می دهد. احساس اقتدار ایجاد می کند.

  • مثال واژه های گذار: مطلقا ، همیشه ، مطمئناً ، قطعاً ، با قاطعیت ، در هر صورت ، در واقع ، در واقع ، هرگز ، به طور شگفت آور ، غیر قابل انکار ، بدون شک ، بدون هیچ گونه قید و شرط
  • جمله مثال: کار در خانه مزایای زیادی دارد. بدون تردید ، زمان اضافی صرف شده در رفت و آمد به حفظ تعادل بهتر کار و زندگی کمک می کند.

5. تصویرسازی

این انتقال یک بیانیه را به یک مثال پیگیری متصل می کند که نکته مورد نظر را نشان می دهد.

  • مثال واژه های انتقال: به عنوان مثال ، برای مثال ، برای مثال ، در مورد دیگر ، در این موقعیت ، در این مناسبت ، مورد ، برای نشان دادن ، برای نشان دادن
  • جمله مثال: من دوست دارم بعد از کار ورزش کنم. به عنوان مثال ، من اغلب با سگ قدم می زنم یا در پارک می دویم.

8. تکرار

گاهی اوقات ، به ویژه هنگامی که اطلاعات مهم است ، ما آن را تکرار می کنیم تا از صحت درس اطمینان حاصل شود. یک انتقال به عنوان یک پرچم قرمز برای خواننده عمل می کند ، بنابراین آنها اهمیت تکرار را درک می کنند نه اینکه تصور کنند نویسنده توجه نکرده است و دو بار به همان نکته اشاره کرده است.

  • مثال واژه های گذار: دوباره ، همانطور که اشاره کردم ، همانطور که گفتم ، به طور خلاصه تکرار می کنم
  • جمله مثال: از کلمات انتقالی در پست های وبلاگ خود استفاده کنید. همانطور که گفتم در ابتدای این مقاله ، آنها برای SEO مهم هستند.

9. زمان ، نظم و ترتیب

انتقال می تواند به خواننده کمک کند تا گذر زمان را درک کند ، که در آثار روایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این نوع انتقال نیز نظم و ترتیب را ایجاد می کند. مقالات نحوه آموزش غالباً به تغییرات متوالی متکی هستند تا اطمینان حاصل شود که خواننده مراحل را به ترتیب دنبال می کند.

  • مثال واژه های گذار: بعد ، چند ساعت بعد ، و سپس ، در این زمان ، قبل از این ، همزمان ، سرانجام ، سرانجام ، (اول ، دوم ، سوم…) ، قبلاً ، بلافاصله ، مدتی ، بعداً ، بعد ، قبلا ، به زودی ، سپس ، پس از آن
  • جمله مثال: ما ساعت 3 به مهمانی می رویم. بعد از چند ساعت خانواده را برای شام ملاقات می کنیم.

10. جمع بندی یا نتیجه گیری

یک انتقال نهایی به خواننده سیگنال می دهد که به پایان خود نزدیک شده است. معمولاً مهمترین نکات را خلاصه می کند و راهکارهای کلیدی را برای خواننده باقی می گذارد.

  • مثال واژه های گذار: بر این اساس ، همانطور که نشان دادم ، در نتیجه ، در نتیجه ، به طور خلاصه ، در نتیجه گیری ، به طور خلاصه ، بنابراین ، بنابراین ، بنابراین
  • جمله مثال: در نتیجه ، اهمیت کلمات گذار برای SEO را نمی توان نادیده گرفت.

چرا واژه های انتقال برای SEO مهم هستند؟

اکنون که ما درک کاملی از واژه ها و عبارات انتقالی داریم ، ممکن است این سال برای شما پیش آید که “چرا واژه های گذار برای SEO بسیار مهم هستند؟”

خود کلمات مهم نیستند. بلکه عملکردی است که آنها انجام می دهند.

کلمات انتقالی با هدایت خواننده از نقطه A به نقطه B با یک پل که به آنها در درک رابطه بین نقاط اتصال کمک می کند ، خوانایی کلی مطالب شما را بهبود می بخشد.

خوانایی یکی از بهترین شیوه های SEO است که باید مورد توجه قرار گیرد. اگر مطالب شما با عناوین فراوان ، زیرعنوان ، فهرست ها و کلمات انتقالی به راحتی قابل خواندن است ، موتورهای جستجو به احتمال زیاد پاداش شما را خواهند داد زیرا محتوای شما کیفیت بالاتری را نشان می دهد.

البته جنبه های دیگر محتوا هنوز نقش تعیین کننده ای دارند. محتوای ضعیفی که به خوبی سازماندهی شده باشد هنوز رتبه خوبی ندارد.

محتوای خوبی که قالب بندی ضعیفی داشته باشد و حاوی عبارات انتقالی و کلمات کلیدی باشد به امید جلب توجه گوگل نیست.

چگونه کلمات انتقالی خود را برای SEO بهبود بخشیم

منظور از واژه های انتقال جریان جملات و ایده های شماست.

خبر خوب: اکثر نویسندگان از آنها استفاده می کنند. وقتی صحبت می کنیم ، ما به نقل و انتقالات متکی هستیم و طبیعتاً آنها در نوشتار ما نیز وارد می شوند.

خبر بد: پیدا کردن قفسه های طلایی استفاده – نه بسیار کم ، بلکه نه چندان زیاد که نوشتن آن ناخوشایند و غیر طبیعی شود – می تواند یک چالش باشد. بنابراین می توان از کلمات گذار به درستی استفاده کرد .

خبرهای خوب دیگر: برنامه ها و افزونه های SEO می توانند به شما کمک کنند علاوه بر سایر اصول SEO ، کلمات انتقال خود را نیز پیگیری کنید. SEO Yoast و All-in-One (AIO) دو مورد از محبوب ترین ها هستند.

در زیر تصویری از تجزیه و تحلیل AIO SEO یک پست وبلاگ در وردپرس آمده است:

همانطور که می بینید ، به نویسنده هشدار داد که برای دستیابی به خوانایی مناسب SEO ، کلمات انتقال بیشتری مورد نیاز است. ابزارهایی مانند این می تواند به شما کمک کند در مسیر خود قرار بگیرید.

به منظور استفاده موفقیت آمیز از کلمات گذار در محتوای خود:

کلمات و عبارات انتقالی را بشناسید

می دانید که گوگل کلمات انتقالی را دوست دارد ، اما اگر نمی دانید آنها چیست ، استفاده از آنها برای تقویت SEO بسیار مشکل است.

این مشکل بیشتر از زبان مادری بر گویشوران غیر بومی تأثیر می گذارد ، اما حتی اگر شما به زبان اصلی خود می نویسید ، تجدید آن می تواند مفید باشد.

لیستی از کلمات گذار را مرور کنید و در نظر بگیرید که چگونه ممکن است معانی آنها بسته به زمینه تغییر کند.

روابط بین ایده ها ، افکار و اقدامات جداگانه را درک کنید

هنگام نوشتن ، باید حداقل یک درک اساسی از نحوه همخوانی نقاط موضوعی با یکدیگر داشته باشید.

اگر با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید ، تحقیق کنید و مطالبی را از نویسندگان دیگر بخوانید تا تجزیه و تحلیل کنید که چگونه ایده های خود را با تغییرات مرتبط کرده اند.

تهیه طرح کلی پروژه های شما نیز می تواند به شما در تجسم ساختار محتوای شما کمک کند.

بدانید که چگونه واژه های گذار باید به طور مناسب در زمینه استفاده شوند

شاید متوجه شده باشید که برخی از واژه های انتقال یکسان در چند دسته بالا ذکر شده اند. این به این دلیل است که یک کلمه می تواند معانی متعددی داشته باشد.

همه چیز بستگی به رابطه افکار در حال پل زدن دارد. به زمینه خود توجه کنید و مطمئن شوید که گذار را انتخاب می کنید که بیشتر مناسب رابطه ای است که سعی می کنید ایجاد کنید.

بردن

استفاده از کلمات و عبارات انتقالی با موفقیت تنها یک راه کوچک است که می توانید از کیفیت محتوا پشتیبانی کرده و رتبه خود را افزایش دهید. بهبود خواندن به خودی خود یک استدلال قانع کننده برای استفاده از انتقال است.

اگر هنوز با واژه های انتقال راحت نیستید ، تمرین کنید ، تمرین کنید ، تمرین کنید! به زودی ، آنها طبیعت دوم خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *