ساعت کار: 9-20

شماره تماس: 09379914181

آدرس ایمیل: info@me-web.ir

گوگل
استفاده گوگل از عناوین جایگزین

پس از به روزرسانی عنوان صفحه گوگل ، موتور جستجو همچنان از عناوین اصلی وب سایت برای رتبه بندی نتایج استفاده می کند.

جان مولر گوگل تأیید می کند که عنوان اصلی صفحه وب هنوز برای اهداف رتبه بندی استفاده می شود حتی اگر در جایگزین شود SERP ها . این امر در طی Hangout SEO Search مرکزی ثبت شده در 3 سپتامبر 2021 بیان می شود. در مورد به اخیر پرسیده می شود بروزرسانی عنوان صفحه titles ، عناوین صفحات منتخب را جایگزین متن می کند که Google بیشتر مناسب می داند. سئوکاران  نگران می خواهد بداند که اگر در نتایج جستجو نشان داده نشود عنوان اولیه برای رتبه بندی استفاده می شود یا خیر. در اینجا پاسخ مولر آمده است.

جان مولر گوگل در به روز رسانی عنوان صفحه

مولر در پاسخ به این سوال که آیا عناوین اصلی برای رتبه بندی مناسب هستند یا خیر ، تأیید می کند که در حال حاضر چنین است ، اگرچه ممکن است در آینده تغییر کند. اگر عنوان اصلی شما یک را مورد هدف قرار می دهد کلمه کلیدی مهم و آن کلمه کلیدی در جایگزینی گوگل نشان داده نمی شود ، مطمئن باشید که هنوز در الگوریتم های رتبه بندی جستجوی گوگل استفاده می شود.
آره. حداقل در حال حاضر اینطور است. شما هرگز نمی دانید که چگونه این موارد در طول زمان تکامل می یابند ، اما حداقل در حال حاضر اینطور است که ما همچنان از آنچه شما در برچسب عنوان خود ، در عنصر عنوان خود استفاده می کنید ، به عنوان چیزی که می توانیم برای رتبه بندی استفاده کنیم ، استفاده کنیم. این چیزی نیست که همه چیز را جایگزین وب سایت کند ، اما عاملی است که ما در آنجا از آن استفاده می کنیم. حتی اگر عنوان صفحه شما را نمایش دهیم ، شاید آن کلمه کلیدی مورد علاقه شما را عوض کنیم ، باز هم از آن برای رتبه بندی استفاده می کنیم
سوالی که پس از انتشار به روزرسانی عنوان صفحه بسیار مطرح شده است این است که آیا وب سایت ها باید عناوین خود را به عنوانهایی که Google انتخاب می کند تغییر دهند یا خیر. مولر می گوید نه ، این توصیه نمی شود. جایگزین های گوگل به طور پیش فرض عناوین برتر نیستند و در صورت کدگذاری در وب سایت ، لزوما رتبه ها را بهبود نخواهند داد. با توجه به آنچه که ما در مورد عناوین اصلی مورد استفاده می دانیم در الگوریتم های جستجوی گوگل ، حذف آنها ممکن است بر رتبه شما تأثیر منفی بگذارد. مولر به این تصور غلط می پردازد:
“سوال دیگری که همیشه با عناوین مواجه می شوم این است:” آیا باید عناوین خود را به آنچه گوگل انتخاب کرده تغییر دهم؟ زیرا بدیهی است که گوگل بهتر می داند. ” و پاسخ منفی است. اینها الگوریتم هایی هستند که به مسائل نگاه می کنند و سعی می کنند چیزها را مشخص کنند اما شما سایت خود را بهتر می شناسید. شما کاربران خود را بهتر می شناسید. بنابراین من کورکورانه از الگوریتم های گوگل پیروی نمی کنم. شاید مواردی وجود داشته باشد که الگوریتم های گوگل ایده های خوبی را به شما ارائه می دهند و این فوق العاده است. اما من کورکورانه از آن پیروی نمی کنم. ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *