شماره تماس: 09379914181
ساعت کار: 9-20
Google به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های خودکار را برای سؤالات رایج تنظیم کنند
Google به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های خودکار را برای سؤالات رایج تنظیم کنند

پاسخ های خودکار در سوالات رایج

گوکل به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های خودکار را برای سؤالات رایج تنظیم کنند

با نحوه تنظیم پاسخ‌های خودکار به سؤالات مشتری در نمایه کسب‌وکار Google خود آشنا شوید.

 Google به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های خودکار را برای سؤالات رایج تنظیم کنند
Google به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های خودکار را برای سؤالات رایج تنظیم کنند

Google در حال ارائه یک ویژگی جدید برای نمایه های کسب و کار است که به شما امکان می دهد پاسخ های خودکار به سؤالات متداول مشتریان را تنظیم کنید.

با استفاده از این ویژگی، می‌توانید سؤالاتی را به افراد پیشنهاد دهید تا هنگام پیام‌رسانی به کسب‌وکارتان از طریق نمایه کسب‌وکار Google خود بپرسند. مشابه نحوه عملکرد یک چت بات خدمات مشتری در وب سایت های تجاری.

همچنین، به سبک چت بات، می توانید پاسخ های خودکار به سوالات را تنظیم کنید.

این ویژگی توسط استفان سومبوراک متخصص SEO مشاهده شد که کشف خود را در توییتر به اشتراک گذاشت:

هیچ اطلاعیه رسمی در مورد افزودن پرسش‌های متداول خودکار برای نمایه‌های کسب و کار Google وجود ندارد، اما من ویژگی جدید را با بررسی این صفحه راهنما با Wayback Machine تأیید کردم. بخش سؤالات متداول در نسخه‌های کش ماه گذشته صفحه وجود ندارد، به این معنی که راه‌اندازی در چند هفته گذشته انجام شده است.

در اینجا اطلاعات بیشتری درباره نحوه عملکرد پرسش‌های متداول خودکار و نحوه تنظیم آنها برای کسب‌وکارتان آورده شده است.

نحوه تنظیم سوالات متداول خودکار در نمایه کسب و کار گوگل

اکنون کسب‌وکارها می‌توانند فهرستی از سؤالات را از قبل پر کنند تا مشتریان هنگام شروع چت از طریق نمایه شما در Google بپرسند.

شما می توانید ده سوال در هر نمایه کسب و کار تنظیم کنید. سوالات حداکثر می توانند 40 کاراکتر و پاسخ ها حداکثر 500 کاراکتر باشد.

خدمات سئو سایت و افزایش بازدید سایت

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.