شماره تماس: 09379914181
ساعت کار: 9-20

گوگل در حال راه‌اندازی نسخه ساده‌شده دستورالعمل‌های Google Webmaster و تغییر نام آن به Google Search Essentials است.

گوگل رسماً دستورالعمل‌های وب‌مستر را به‌عنوان «موارد ضروری جستجو» تغییر نام می‌دهد، که با یک تازه‌سازی ساده‌شده شامل تنها سه بخش ارائه می‌شود.

علاوه بر ساده‌تر کردن دستورالعمل‌های قبلی Google Webmaster، انگیزه Google در پشت به‌روزرسانی این است که از اصطلاح «وب‌مستر» فاصله بگیرد.

گوگل طی چند سال گذشته به تدریج “وب مستر” را از برند خود حذف کرده است. به عنوان مثال، “Google Webmaster Central” به “Google Search Central” تغییر نام داد.

گوگل می‌گوید «مستر وب‌سایت» یک اصطلاح تاریخ‌دار است و شامل همه تولیدکنندگان محتوا نمی‌شود که می‌خواهند رتبه محتوای خود را در نتایج جستجو ببینند.

بسیاری از دستورالعمل‌های قبلی به بخش‌های خاصی در وب‌سایت مرکزی جستجوی Google منتقل می‌شوند.

Google Search Essentials اکنون شامل سه دسته از نکاتی است که در دستورالعمل‌های وبمستر سابق پوشش داده شده است.

سه دسته تحت پوشش Google Search Essentials عبارتند از:

  • الزامات فنی
  • بهترین شیوه های کلیدی
  • سیاست های هرزنامه

در بخش‌های زیر به دسته‌ها با جزئیات بیشتری نگاه خواهیم کرد.

اگر بیشتر مطالعه نکنید، مهمترین چیزی که باید بدانید این است که هیچ چیز اساساً تغییر نکرده است.

اگر قبلاً با دستورالعمل‌های قبلی Google Webmaster آشنا هستید، چیز جدیدی وجود ندارد که باید یاد بگیرید. Google Search Essentials حاوی همان اطلاعات در قالبی متفاوت است.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید به آنچه در Google Search Essentials گنجانده شده است نگاه کنیم.

الزامات فنی

چند کار فنی وجود دارد که باید در صفحه وب انجام دهید تا آن را در جستجوی Google قرار دهید.

گوگل می‌گوید که اکثر سایت‌ها الزامات فنی را بدون تلاش انجام می‌دهند.

الزامات فنی به شرح زیر است:

  • Googlebot مسدود نیست
  • صفحه کار می کند (صفحه خطا نیست)
  • صفحه دارای محتوای ایندکس‌پذیر است

به عبارت دیگر – محتوا را در قالبی منتشر کنید که Google بتواند فهرست کند و مطمئن شود که Google می تواند به آن دسترسی داشته باشد.

این حداقل چیزی است که برای وارد کردن یک صفحه وب به فهرست گوگل است.

از طرف دیگر، رتبه بندی یک صفحه وب کار بیشتری می طلبد. بیایید به بخش جدیدی برویم که بهترین شیوه های کلیدی را پوشش می دهد.

بهترین شیوه های کلیدی

بهترین روش‌های کلیدی در Google’s Search Essentials ملاحظات اضافی برای ایجاد محتوایی است که برای افراد آسان‌تر در نتایج جستجو پیدا می‌شود.

بهترین شیوه های کلیدی گوگل عبارتند از:

  • محتوای مفید ایجاد کنید.
  • از کلمات کلیدی که افراد جستجو می کنند استفاده کنید و آنها را در قسمت های برجسته مانند عنوان، عنوان و متن جایگزین قرار دهید.
  • پیوندها را قابل خزیدن کنید
  • درباره سایت خود به مردم بگویید.
  • بهترین شیوه های خاص را برای تصاویر، ویدئو، داده های ساخت یافته و جاوا اسکریپت دنبال کنید.
  • نحوه نمایش سایت خود را در جستجو با قطعه‌های غنی تقویت کنید.
  • اگر محتوایی دارید که نمی‌خواهید در جستجوی Google یافت شود، آن را از خزنده‌های Google مسدود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *