شماره تماس: 09379914181
ساعت کار: 9-20
public-data-seo-strategy-bright-data-spa

یاد بگیرید که چگونه می‌توان از داده‌های وب عمومی برای تقویت الگوریتم‌ها، پاسخ به سؤالات کسب و کار و رقابت با سایر مشاغل استفاده کرد.

سئو یک نبرد بی پایان است که همه را برای کسب مقام برتر، چه به معنای واقعی کلمه و چه به صورت مجازی، به رقابت وادار میکند.

رقابت بین تیم‌های بازاریابی در سراسر جهان، نحوه جستجو و خرید محصولات و خدمات مشتریان را تغییر داده است.

سئو همچنین استراتژی های بازاریابی کلی کسب و کارهای کوچک و بزرگ را به طور یکسان تغییر داده است.

اما جزر و مد موتورهای جستجو گرایش به سمت تغییر مسیر دارند و به طور مداوم تغییر میکنند، به خصوص وقتی صحبت از کلمات کلیدی، بک لینک ها و محتوای محبوب می شود.

این تغییرات چالش‌های دائمی را حتی برای پیشکسوتان صنعت ایجاد می‌کند.

خبرهای خوبی در راه است.

تحولی در حال انجام است تا وضوح تصویر سئو را افزایش دهد.

این تحول از طریق داده های عمومی وب قابل دسترسی است.

داده های وب عمومی چیست؟

داده های وب عمومی اطلاعاتی است که به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار می گیرد.

این اطلاعات را می توان به راحتی جمع آوری کرد، سپس برای ایجاد یک مجموعه داده بازاریابی که یک استراتژی موفق را نشان می دهد، استفاده کرد.

برای مثال، یک شرکت جدید در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ممکن است بخواهد داده‌های وب را جمع‌آوری کند که به آنها این اطلاعات را میدهد:

  • سایر شرکت هایی که در همین زمینه فعالیت می کنند.
  • نظرات مصرف کننده که در رسانه های اجتماعی، در مورد شرکت یا یک محصول خاص به اشتراک گذاشته شده است.

سپس از این اطلاعات برای تقویت الگوریتم ها، پاسخ به سوالات تجاری و رقابت با سایر مشاغل استفاده می شود.

به این ترتیب، داده های وب عمومی را می توان به عنوان مجموعه ای انبوه از اطلاعات عمومی در نظر گرفت که نشان می دهد چگونه مخاطبان عمومی در وب میگردند و تصمیم می گیرند.

داده های وب عمومی چیست

 

چگونه داده های عمومی به استراتژی سئوی من کمک می کند؟

داده های وب عمومی با کمک به توسعه استراتژی هایی بر اساس اطلاعات صحیح و زنده از منابع و مناطق مختلف به تصمیم گیری در مورد سئوی شما کمک می کند.

این کار تضمین می‌کند که شما استراتژی‌های حیاتی سئو را بر روی نمونه‌های قدیمی یا نادرست از داده‌ها قرار نمی‌دهید.

در نتیجه، می‌توانید متمایز شوید و از رقبای خود پیشی بگیرید، چیزی که برای موفقیت بسیار مهم است.

 

برای کسب و کارهای کوچک: داده های وب عمومی یک مزیت رقابتی را فراهم می کند

با تاکتیک‌های هوشمندانه، تیم‌های بازاریابی کوچک می‌توانند شرکت‌های بزرگ خرده‌فروشی مانند والمارت، بست بای، و تارگت را به چالش بکشند.

تیم های کوچکتر چگونه می توانند بیشتر دیده شوند؟

با استفاده از داده های عمومی وب برای کمک به اطلاع رسانی و تجزیه و تحلیل استراتژی سئوی خود می توانید این کارها را انجام دهید:

  • موقعیت های رتبه بندی جستجوی خود را در زمان واقعی ردیابی کنید.
  • رقبایتان را تجزیه و تحلیل کنید.
  • فرصت های ارتباطات جدید را شناسایی کنید.
  • تغییرات در رتبه بندی موتور جستجوی خود را در رابطه با رقبای خود پیگیری کنید.
  • روندهای مربوط به کلمات کلیدی، توضیحات یا لینکهای خاص را پیدا کنید.
  • کمپین های تبلیغاتی را بهینه سازی کنید.
  • داده های تکراری را که بر موقعیت جستجو تأثیر می گذارد، پیدا کنید.

بینش‌های رقابتی و در لحظه که داده‌های عمومی را نشان میدهند، می‌تواند به شما کمک کند تا به طور کامل درک کنید که کاربران یا مخاطبان هدف شما هنگام جستجوی پیشنهادات موجود چه چیزی را می‌بینند.

می توانید از این داده ها برای اصلاح استراتژی های سئوی داخلی و خارجی استفاده کنید.

همچنین اطلاعات کلیدواژه و بک لینک را برای شناسایی مناطق بیشتر برای بهینه سازی فراهم می کند.

با داشتن این اطلاعات می توانید محتوای مؤثرتری ایجاد و مدیریت کنید که ترافیک ارگانیک را از موتورهای جستجو برای شما ایجاد می کند.

چیزی که ممکن است حتی مهمتر باشد این است که داده های وب عمومی به شما امکان می دهد رتبه خود را در موتورهای جستجو در سراسر جهان ببینید.

حجم وسیعی از اطلاعات عمومی محدود شده است و شرکت ها اغلب قادر به مشاهده محتوای خاصی بر اساس موقعیت جغرافیایی یا دستگاهشان نیستند.

در دسترس بودن داده ها تنها نیمی از ماجرا است. خودتان این امکان را دارید آن را تجزیه و تحلیل کنید اما داده‌ها برای جمع‌آوری، ساختار و تفسیر به زیرساخت نیاز دارند.

در نتیجه، برای نظارت بر رتبه بندی SERP در سراسر جهان، تیم های بازاریابی نیاز به دسترسی به خدمات جمع آوری داده های وب عمومی دارند.

اینها می توانند برای هدف گذاری جغرافیایی و خودکارسازی جمع آوری داده ها مورد استفاده قرار گیرند که در نهایت باعث صرفه جویی در وقت و منابع ارزشمند شما می شود و به شما کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه و موفقی در مورد خروجی محتوای خود بگیرید.

 

نحوه یافتن داده های وب عمومی

 

برایت دیتا (Bright Data) پلتفرم شماره 1 جهان برای سئوی مبتنی بر داده و یک منبع عالی برای داده های وب عمومی است.

از طریق داده های وب عمومی برای سئو، برایت دیتا به شرکت ها کمک می کند تا رتبه بالاتری نسبت به رقبای خود کسب کنند، موقعیت های SERP خود را در زمان واقعی ردیابی کنند، فرصت های بک لینک استفاده نشده را پیدا کنند و محتوایی ایجاد کنند که با مشتریان خود همسو باشد.

به عنوان پیشرو در این صنعت، شرکت‌ها برای ایجاد انقلابی در استراتژی‌های سئوی داخلی و خارجی و همچنین بهینه‌سازی کمپین‌های پولی خود و کاهش هزینه به ازای هر کلیک، به برایت دیتا  متکی هستند.

تیم های بازاریابی در سطح جهانی به پلتفرم برایت دیتا روی می آورند زیرا این خدمات را ارائه میدهد:

  • بالاترین کیفیت و قابل اطمینان ترین داده های وب
  • پیشرفته ترین، سریع ترین و انعطاف پذیرترین محصولات و ابزارهای داده
  • بهترین آپ تایم های شبکه و پلتفرم
  • مقیاس نامحدود و امکان سفارشی سازی
  • یک زیرساخت شفاف و سازگار با سازمان
  • دارای حداقل منابع داخلی مورد نیاز شرکت ها

نحوه یافتن داده های وب عمومی

علاوه بر این، استفاده از پلتفرم برایت دیتا و تجزیه و تحلیل هایش به تیم‌های بازاریابی اجازه می‌دهد تا دید برنامه‌ها و محصولات تجارت الکترونیک خود را برای هر پلتفرم جستجویی – بدون در نظر گرفتن مکان – افزایش دهند.

در نتیجه، شرکت ها بینش ارزشمندی در مورد برندهای رقیب جدید و قدیمی به دست می آورند. آنها همچنین برای خودکارسازی، بهبود و ردیابی کلمات کلیدی فعال هستند.

استفاده از داده های وب عمومی را برای هدایت در سئو آسان کنید

اگر زیرساخت لازم برای مدیریت صحیح داده های مربوط به مخاطبان و رقبای خود را ندارید، ممکن است همچنان بدون تمام اطلاعات مورد نیاز در جهت رشد و موفقیت به کار کردن ادامه دهید.

سئو یک رشته شفاف نیست، بنابراین شما به هر مزیتی که می توانید به دست آورید نیاز دارید.

مثل این است که با کشتی را در آب های مه آلود به پیش میروید، اما نمی دانید که آیا در نهایت به ساحل خواهید رسید یا خیر.

برای اینکه بازاریابان واقعاً در بازار بیش از حد اشباع امروزی موفق باشند، دیده شدن امری کلیدی است.

شما می توانید تا جایی که دوست دارید در مورد بهترین شیوه های سئو مطالعه کنید، اما تا زمانی که محتوای خود را آزمایش و تجزیه و تحلیل نکنید، نمی دانید چه چیزی در مورد محتوای شما کارآمد است و چه چیزی  کارایی ندارد.

سئوی ارگانیک کلید شما برای دیده شدن است، محتوا کلید شما برای سئو است و خدمات جمع آوری داده های وب عمومی برای شما به منزله نحوه برنامه ریزی، ارزیابی و اجرای موثرترین محتوا است.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.