شماره تماس: 09379914181
ساعت کار: 9-20
Local-SEO

 10 مرحله کلیدی برای بالا بردن رتبه بندی در نقشه های گوگل

کسب و کار خود را روی نقشه قرار دهید و مشتریان بیشتری را پشتیبانی کنید. این 10 نکته برتر را دنبال کنید تا در نقشه گوگل بیشتر دیده شوید.

شما به دنبال یک رستوران در یک محله ناآشنا هستید، یا به یک مکانیک نیاز دارید که برای پنچر شدن غیرمنتظره لاستیک ماشینتان کمکتان کند.

 اگر جوابتان نقشه گوگل است، پس تنها نیستید.

این روزها، بسیاری از ما برای پیدا کردن فروشگاه های محلی و تصمیم گیری آگاهانه تر برای خرید، به نقشه گوگل مراجعه میکنیم.

بنابراین چگونه کسب و کارهای مکانی می توانند در مکانی که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال خرید محصولات و خدمات مکانی هستند رتبه بالاتری کسب کنند؟

در اینجا ده گام برای کسب رتبه بهتر، افزایش ترافیک و پشتیبانی مشتریان بیشتر از طریق نقشه گوگل آورده شده است.

1- یک پروفایل کسب و کار گوگل بسازید.

اولین گام مهم در ایجاد قابلیت مشاهده در نقشه گوگل، ساخت و بهینه سازی پروفایل کسب و کار گوگل شما است. (GBP – که قبلاً به عنوان Google My Business یا GMB شناخته می شد)

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، می‌توانید این کار را با جستجوی نام کسب ‌و کار خود در گوگل یا نقشه گوگل انجام دهید و فهرست خود را تأیید کنید.

هنگامی که فهرستی دارید و وارد حساب گوگل خود می شوید، می توانید آن را حتی مستقیماً از درون نتایج جستجو ویرایش کنید.

GBP، به ‌عنوان بخشی از مجموعه گوگل ، سیگنال اصلی وجود کسب ‌و کار شما را به گوگل ارائه میکند – و اینطور نشان میدهد که اطلاعات اینجا دقیق و به‌روز است.

گوگل این جزئیات را به ترتیب اهمیت، با مواردی که در وب سایت شما و سایر فهرست ها و منابع مکانی پیدا می کند، ارجاع می دهد.

 

2- ارسال محتوای پیوندی (شامل عکس)

پس از اینکه فهرست GBP خود را ساختید، کار شما فقط تا حدودی انجام شده است.

گوگل به کسب‌ و کارهای فعال با بازدید بالاتر در نقشه گوگل پاداش می‌دهد، بنابراین مهم است که به‌روزرسانی‌های منظم را در نمایه GBP خود پست کنید.

این به‌روزرسانی‌ها باید شامل پیشنهادات ویژه، رویدادهای میزبانی ‌شده، پیوندهایی به پستهای وبلاگ مربوطه، یا به‌روزرسانی‌های معمولی کسب و کارتان باشد.

در صورت امکان، قرار دادن عکس‌ها در به‌روزرسانی‌هایتان نیز پیشنهاد میشود، زیرا تصاویر بصری احتمالاً تعامل بیننده را از نظر اشتراک‌گذاری یا کلیک کردن افزایش می‌دهند.

همچنین باید لینکهایی در صفحه محصولات یا خدمات اصلی وب ‌سایت در پست‌های خود قرار دهید.

 

3- نمایش شبکه خود را برای جستجوی مکانی بهینه کنید

اگر می‌خواهید در نقشه گوگل رتبه خوبی کسب کنید، باید اطمینان حاصل کنید که حضور شبکه شما، از جمله وب‌ سایت و محتوای خارجی شما، برای مخاطبان محلی بهینه شده است.

می‌توانید با انجام ممیزی سئوی محلی شروع کنید تا بدانید که باید توجه خود را روی کلمه کلیدی، محتوا و پیوند متمرکز کنید – زیرا اینها سه مؤلفه اصلی هستند که حضور و دیده شدن شما بر اساس آنها ساخته می‌شود.

وب سایت شما باید ساختار مناسبی داشته باشد تا گوگل بتواند به راحتی محتوای شما را بررسی و فهرست کند، و محتوای سایت شما باید غنی از کلمات کلیدی مرتبط، مکانی محور، مبتنی بر هدف و لینک های داخلی و خارجی منطقی برای پاسخگویی به جستجوی مخاطبان شما باشد.

گوگل به وب‌سایت‌هایی که جستجوگران را با کمترین کلیک ممکن به پاسخ‌ ها سوق می‌دهند، پاداش می‌دهد.

وب سایت ها نیز باید به سرعت بارگیری شوند و بدون توجه به دستگاه مورد استفاده کاربر، او را بصورت یکپارچه هدایت کنند. این امر به ویژه در سطح محلی مهم است، زیرا جستجوگران به طور فزاینده ای جستجوهای خود را در تلفن های خود آغاز می کنند.

این امر به ویژه در سطح محلی مهم است، زیرا جستجوگران به طور فزاینده ای جستجوهای خود را از تلفن های همراه خود آغاز می کنند.

 

4- از طرح کسب و کار مکانی استفاده کنید

وقتی صحبت از ساختار محتوا و به ویژه جزئیات کسب و کار می شود، گوگل و سایر موتورهای جستجو استانداردسازی را ترجیح می دهند – که منجر به توسعه الگو شده است.

الگوی مکانی به کسب ‌و کارها امکان می‌دهد تا کدها را در اطراف محتوای خود جمع کنند و فهرست‌بندی برای گوگل آسان‌تر شود.

طرح کسب‌ و کار مکانی بسیاری از جزئیات کسب‌ و کارهای مشابهی را که در نمایه کسب‌وکار گوگل ثبت شده‌اند، پوشش می‌دهد، که گوگل طبیعتاً مخاطبان را به آنها ارجاع می‌دهد.

هرچه اعتبارسنجی موقعیت مکانی شما برای گوگل آسان تر باشد، احتمال اینکه کسب و کار شما به طور برجسته در نقشه گوگل نمایش داده شود، بیشتر می شود.

 

5- نقشه گوگل را در صفحه “تماس با ما” بگذارید

در حالی که به صراحت بیان نشده است که تعبیه نقشه گوگل در وب سایت شما از نظر رتبه بندی شما در نقشه های گوگل تفاوت ایجاد می کند، تصور اینکه این قالب ترجیحی گوگل است، دور از ذهن نیست.

در اینجا مجدداً، گوگل می‌تواند از تجربه کاربری ثابتی برای جستجوگران خود اطمینان حاصل کند، که به همین ترتیب این روش باید هدف هر کسب ‌و کاری که به دنبال جلب رضایت مشتریان خود است، باشد.

 

 

6 – به نظرات مشتریان خود توجه کنید

هر کسب ‌و کاری می‌تواند یک فهرست GBP ایجاد کند، اطمینان حاصل کند که اطلاعات اولیه کسب‌ و کارش به‌ روز است و محتوای مکانی مرتبط زیادی را پست کند.

با این حال، یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در تعیین اینکه آیا (و در کجا) یک کسب و کار مکانی در نقشه گوگل نمایش داده می شود یا خیر، نظرات مشتریان است.

گوگل به تعداد بازبینی ‌هایی که کسب ‌و کار شما دریافت می‌کند و میزان فعال بودن شما در پاسخ به این نظرات، صرف نظر از مثبت یا منفی بودن ، توجه زیادی دارد.

هر کسب ‌و کاری طبیعتاً می‌خواهد تعداد بررسی ‌های منفی را که دریافت می‌کند محدود کند و باید تمام نقدهای منفی به سرعت پیگیری شوند.

این در واقع می تواند راهی ارزشمند برای نشان دادن تعهد کسب و کار شما به خدمات مشتری باشد.

در حالی که مکان ‌های زیادی وجود دارد که مشتریان می‌توانند نظرات خود را به صورت آنلاین بگذارند، از جمله فیس‌بوک، Yelp، و سایر سایت ‌های صنعتی مخصوص نظرسنجی، نظرات در نمایه‌های GBP در رتبه‌ بندی نقشه گوگل ارزش بیشتری خواهند داشت.

بلافاصله پس از ارائه موفقیت آمیز یک محصول یا خدمات، زمانی که یک تجربه احتمالاً مثبت در ذهن مشتریان وجود دارد، به طور فعالانه از مشتریان خود بخواهید نظرات خود را ارائه دهند.

خدماتی برای کمک به بازبینی خودکار درخواست ‌ها (از طریق ایمیل یا متن) وجود دارد که شامل انجام برخی اقدامات مشتری بصورت آنلاین یا آفلاین (مثلاً تکمیل قرار ملاقات، پرداخت فاکتور و غیره) و بررسی مدیریت در چندین منبع از طریق پنل مرکزی میشود.

اتوماسیون می‌تواند زمان زیادی را برای کسب ‌و کارهای مکانی پرمشغله صرفه‌ جویی کند و اطمینان حاصل کند که نظرات مثبت به طور منظم ثبت میشوند.

 

 

 

7- فهرست ها/ مشخصات مکانی خود را با NAP به روز کنید

سه بخش مهم از اطلاعات جهت دار در GBP، وب سایت و در سراسر شبکه وب، نام، آدرس و شماره تلفن یا به طور اختصار NAP شما هستند.

هم برای گوگل و هم برای مخاطبان شما بسیار مهم است که NAP شما در همه این منابع یکسان و دقیق باشد.

به این ارجاعات به کسب و کار شما از سایت های شخص ثالث، مشخصات نیز گفته می شود.

برای یافتن و اطمینان از به روز بودن NAP خود، می توانید با جستجوی ساده نام کسب و کار خود و یادداشت همه مکان هایی که جزئیات کسب و کارتان را می توانید پیدا کنید، شروع کنید.

هر نمونه را بررسی کنید و با دارندگان وب سایت تماس بگیرید تا این اطلاعات تماس مهم را در صورت نیاز به روز کنید.

همچنین خدمات فهرست ‌های مکانی خودکار رایگان و پولی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد NAP خود را به همراه سایر اطلاعات مهم تجاری مانند URL وب سایت، خدمات یا حتی تصاویر مرتبط از یک مکان مرکزی شناسایی و به روز کنید.

 

8- بک لینک های مکانی بسازید

بک لینک ها یا لینک های ورودی به طور موثر گسترش استراتژی NAP ما هستند، که به وسیله آن شما این امکان را دارید که وب سایت های شخص ثالث مکانی مرتبط به صفحات وب سایت اصلی شما پیوند داشته باشند.

بک لینک ها می توانند کسب و کار شما را از هر لحاظ مکانی و محصولی/ خدمتی تایید کنند.

اگر فهرست ‌ها را با پیوند در دسته بندی مکانی قرار میدهید و گزینه‌ های دسته‌ بندی ارائه می‌شوند، باید مطمئن شوید که آن فهرست ‌ها در دسته ‌های مناسب قرار دارند.

در حالت ایده‌آل، این لینک‌ ها برای وب ‌سایت شما، پیوندهای «دنبال کردن» هستند، به این معنی که گوگل منبع پیوند محتوای شما را دنبال می‌کند و تشخیص می‌دهد.

بیشتر فهرست های راهنما ارزش پیوندهای «دنبال کردن» را درک می‌کنند و بنابراین برای گنجاندن آن هزینه دریافت می‌کنند، اما باید به دنبال موقعیت هایی برای ایمن کردن پیوندها از سایر منابع غیر پرداختی مانند سایت ‌های سهام دار، صنعتی یا سازمانی با خدمات مرتبط باشید.

 

9- با جامعه خود تعامل داشته باشید

همانگونه که گوگل به فعالیت GBP پاداش می دهد، به همین اندازه به میزان فعال بودن یک کسب و کار در جامعه خود به عنوان وسیله ای برای تثبیت حضور و قدرت مکانی خود توجه می کند.

کسب ‌و کارهایی که با سازمان‌ های خدمات مکانی (مانند اتاق‌ های بازرگانی، موسسات خیریه، یا گروه ‌های ورزشی)، حامیان مالی رویدادهای محلی، یا مشارکت با سایر کسب ‌و کارهای برجسته محلی درگیر هستند، به‌ طور طبیعی بخشی پررونق از جامعه محسوب می‌شوند.

تعامل می تواند شامل انتشار و/ یا تبلیغ محتوای پیوندی به عنوان مثال آگهی رویدادها، صفحات مرتبط با این سازمان ‌ها که از لحاظ فیزیکی درگیر هستند (نام ‌بردن/ پیوند شدن در اخبار محلی یا سایر نشریات) باشد.

 

10- به SERP ها و کلمات کلیدی طولانی (The Long Tail) توجه کنید

اگر می‌خواهید هر بخشی از حضور وب مکانی خود را بهینه کنید، باید برای پیشرفت خود از نظر رتبه ‌بندی در نقشه‌ های گوگل و صفحات نتایج موتورهای جستجوی معمولی (SERP) بر روی کلمات کلیدی تاکید کنید.

می‌توانید جستجوهای  گوگل را خودتان بصورت دستی انجام دهید (ترجیحاً در حالت ناشناس و در حالیکه وارد حساب گوگل  نشده‌اید) یا می‌توانید تعدادی ابزارهای نظارت بر رتبه را انتخاب کنید، که بسیاری از آنها به شما امکان می‌دهند به طور خاص رتبه ‌بندی نقشه را فیلتر کنید.

هنگام بررسی کلمات کلیدی که باید دنبال کنید، حتماً شناسه‌ های مکانی و کلید واژه‌ های واجد شرایط مانند «نزدیک من»، «بهترین» و «مقرون ‌به‌ صرفه» را در نظر بگیرید. مانند «تعمیرگاه خودرو نزدیکی من»، «بهترین تعمیرگاه خودرو در شهر» “، یا “صافکاری مقرون به صرفه.”

عبارات سه، چهار و پنج کلمه ای کلیدی مانند اینها به عنوان کلمات کلیدی طولانی (Long Tail) در نظر گرفته می شوند. به این معنی که آنها ممکن است حجم جستجوی محلی قابل توجهی نداشته باشند – اما این حجم ها می توانند بیشتر شوند، و به هر کسب و کار مکانی توصیه می شود که به جای تمرکز بر روی موضوع و تعقیب عبارات رقابتی، بر روی کلمات کلیدی مرتبط تمرکز کنند.

 

کسب و کار خود را در نقشه گوگل قرار دهید

حالا با خیال راحت و با در دست داشتن لیست خرید خانه بروید و کسب و کار مکانی خود را روی نقشه قرار دهید.

ایجاد اعتبار و تخصص آنلاین واقعاً با آنچه همیشه در دنیای واقعی بوده متفاوت نیست، اما مانند هر رابطه واقعی دیگری، زمان بر است.

گوگل به کسب ‌و کارهایی که بهترین پاسخ‌ ها را به سؤالات مشتریان خود ارائه می‌دهند، محصولات و خدمات مطمئن ارائه می‌دهند، نقش فعالی در جامعه محلی خود دارند، مشتریانشان چیزهای خوبی در مورد آنها میگویند و سطح بالایی از خدمات مشتری را در همه زمان ‌ها ارائه کنند، پاداش می‌دهد.

اگر اینها تجارت شما را توصیف می کند، دست به کار شوید و آن را انجام دهید.

 

برای ترجمه این متن هزینه و زمان صرف شده است لطفا در صورت کپی منبع را ذکر کنید

منبع ترجمه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.