خدمات سئو سایت بصورت تخصصی - افزایش فروش سایت

مشاوره سئو

سئو سایت شما را بررسی میکنم و بعد از آنالیز دقیق برنامه ماهانه به شما تحویل میدم تا با کمترین هزینه بالاترین نتیجه رو دریافت کنید

آموزش سئو

من سئو سایت رو بصورت کاملا کاربردی که بتونی خودت سئو سایتت رو شروع کنی بهت یاد میدم.

سئو وب سایت

سئو سایت خود را به من بسپارید تا بهترین مسیر را برای رسیدن به صفحه اول گوگل برای شما انتخاب کنم

همین حالا با من تماس بگیرید، پروژه سئو خود را شروع کنید

من سایت شما را به صفحه اول گوگل هدایت میکنم

شماره تماس من 09379914181

انجام خدمات سئو سایت

مرحله اول: برطرف کردن اشکلات تکنیکال

مرحله دوم: استراتژی کلمات کلیدی و محتوا

مرحله سوم: سئو خرجی و لینک سازی

تفاوت سئو و تبلیغات در گوگل چیست؟

یکی از خدمات می وب آنالیز وب سایت است. شما می توانید با من در ارتباط باشید تا در تهیه این گزارش جامع به شما کمک کنم.

هزینه انجام سئو در وب وان با توجه به کلمات انتخابی کارفرما، مدت زمان مورد نیاز تا رسیدن به نتیجه، عمر دامین و سلامت فنی سایت به صورت ماهانه اعلام می شود.

زمان رسیدن به صفحه اول گوگل براساس میزان جستجو و سختی کلمات کلیدی و همچنین فاکتورهای دیگر برای هر پروژه متفاوت است. در بازه زمانی ۳ ماه می‌توان پیشرفت جایگاه کلمات کلیدی را مشاهده کرد و به طور معمول حداقل ۶ ماه زمان برای رسیدن به صفحه اول گوگل نیاز است.

 شما می‌توانید تا زمانی که کلمات کلیدی‌تان به صورت ارگانیک به صفحه اول نیامده است برای افزایش بازدید سایت، فروش بیشتر و دیده شدن سریع از تبلیغات در گوگل استفاده کنید.

برخی از نمونه کارهای سئو سایت

SEO مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است. به عبارت ساده، این به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش دید آن است، زمانی که مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو جستجو می کنند. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال بیشتری برای جلب توجه و جذب مشتریان بالقوه و فعلی به کسب و کار خود خواهید داشت.

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از ربات ها برای خزیدن صفحات در وب، رفتن از سایتی به سایت دیگر، جمع آوری اطلاعات مربوط به آن صفحات و قرار دادن آنها در فهرست استفاده می کنند. فهرست را مانند یک کتابخانه غول پیکر در نظر بگیرید که در آن یک کتابدار می تواند یک کتاب (یا یک صفحه وب) برای کمک به شما پیدا کند که دقیقاً همان چیزی را که در آن زمان به دنبال آن هستید پیدا کنید.

در مرحله بعد، الگوریتم‌ها با در نظر گرفتن صدها فاکتور یا سیگنال رتبه‌بندی، صفحات موجود در فهرست را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا تعیین کنند که صفحات ترتیب باید در نتایج جستجو برای یک پرس و جو مشخص شوند. در قیاس کتابخانه ما، کتابدار تک تک کتاب‌های موجود در کتابخانه را خوانده است و می‌تواند دقیقاً به شما بگوید که کدام یک پاسخ سؤالات شما را خواهد داشت.

عوامل موفقیت سئوی ما را می توان پروکسی برای جنبه هایی از تجربه کاربر در نظر گرفت. به این صورت است که ربات‌های جستجو دقیقاً تخمین می‌زنند که یک وب‌سایت یا صفحه وب تا چه حد می‌تواند به جستجوگر آنچه را که جستجو می‌کند ارائه دهد.

بر خلاف تبلیغات جستجوی پولی، شما نمی توانید برای به دست آوردن رتبه های جستجوی ارگانیک بالاتر به موتورهای جستجو پولی بپردازید، به این معنی که کارشناسان سئو باید کار کنند. اینجاست که ما وارد می شویم.

جدول تناوبی عوامل سئو ما عوامل را در شش دسته اصلی و وزن هر کدام بر اساس اهمیت کلی آن برای سئو سازماندهی می کند. به عنوان مثال، کیفیت محتوا و تحقیق کلمات کلیدی از عوامل کلیدی بهینه سازی محتوا هستند و قابلیت خزیدن و سرعت از عوامل مهم معماری سایت هستند.

جدول تناوبی سئو که به تازگی به روز شده است همچنین شامل لیستی از سمومی است که از بهترین شیوه های سئو می کاهد. اینها میانبرها یا ترفندهایی هستند که ممکن است برای تضمین رتبه بالا در روزگاری که روش‌های موتورها بسیار کمتر پیچیده بود، کافی باشد. و، آنها حتی ممکن است برای مدت کوتاهی اکنون کار کنند – حداقل تا زمانی که شما دستگیر شوید.

ما همچنین یک بخش کاملاً جدید Niches داریم که به عوامل موفقیت سئو در پشت سه جایگاه کلیدی می پردازد: سئوی محلی، اخبار/انتشار، و سئوی تجارت الکترونیک. در حالی که جدول تناوبی کلی سئو ما به شما در بهترین شیوه ها کمک می کند، دانستن تفاوت های ظریف سئو برای هر یک از این جایگاه ها می تواند به شما در موفقیت در نتایج جستجو برای کسب و کار کوچک، وبلاگ دستور پخت و/یا فروشگاه آنلاین کمک کند.

الگوریتم های جستجو به گونه ای طراحی شده اند که صفحات مرتبط و معتبر را نشان دهند و تجربه جستجوی کارآمدی را در اختیار کاربران قرار دهند. بهینه سازی سایت و محتوای خود با در نظر گرفتن این عوامل می تواند به رتبه بندی صفحات شما در نتایج جستجو کمک کند.

چرا سئو برای بازاریابی مهم است؟

سئو بخش اساسی بازاریابی دیجیتال است زیرا افراد هر ساله تریلیون ها جستجو انجام می دهند، اغلب با هدف تجاری برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای برندها است و مکمل سایر کانال های بازاریابی است. دیده شدن بیشتر و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما می تواند تأثیر مهمی بر نتیجه شما داشته باشد.

با این حال، نتایج جستجو در چند سال گذشته در حال تغییر بوده است تا به کاربران پاسخ‌های مستقیم و اطلاعاتی بدهد که به احتمال زیاد کاربران را به جای هدایت آنها به وب‌سایت‌های دیگر، در صفحه نتایج نگه می‌دارد.

همچنین توجه داشته باشید، ویژگی‌هایی مانند نتایج غنی و پانل‌های دانش در نتایج جستجو می‌توانند دید را افزایش دهند و اطلاعات بیشتری درباره شرکت شما به طور مستقیم در نتایج به کاربران ارائه دهند.

در مجموع، سئو پایه و اساس یک اکوسیستم بازاریابی جامع است. وقتی متوجه شدید که کاربران وب‌سایت شما چه می‌خواهند، می‌توانید آن دانش را در کمپین‌های خود (پرداخت و ارگانیک)، در سراسر وب‌سایت، در ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی خود و موارد دیگر پیاده‌سازی کنید.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل وردپرس

امروزه اکثر سایت هایی که راه اندازی میشود توسط وردپرس است و صاحبان این سایت ها به دنبال افزایش رتبه سایت وردپرس خود در نتایج جستجو هستند ما در می وب سئو سایت وردپرسی  بصورت تخصصی را انجام میدهیم .

و در نتایج جستجو نتیجه عای را برای شما رقم میزنیم .

 

صفحه اول متعلق به شماست

سئوی محلی

سئوی محلی عمل بهینه سازی یک وب سایت به منظور افزایش ترافیک، سرنخ ها و آگاهی از برند از جستجوی محلی است. وظایف رایج مرتبط با سئوی محلی شامل یافتن کلمات کلیدی محلی، بهینه سازی نمایه کسب و کار من در گوگل، و ساختن استنادات «NAP» است.

خدمات سئو داخلی وبسایت

خدمات سئو داخلی شامل باز طراحی و تغییر ساختار درونی وبسایت است مطابق با قوانین موتور های جست و جو است.

لینک سازی استاندارد

تولید بک لینک و اعتبار سازی مرغوب برای وبسایت شما توسط گروه خدمات سئو مطابق با اصول درست و دقیق به انجام می رسد.