آژانس جدید اینگونه پیشبینی میکند که موج بعدی کارهای تجربی صرفاً دربارهٔ تولید سریعتر محتوا نیست؛ بلکه دربارهٔ هوش زیرین آن است

وقتی برندها دربارهٔ استفاده از هوش مصنوعی صحبت میکنند، بیشتر به هدف سریعتر، ارزانتر یا «شخصیسازی بیشتر» کردن محتوا اشاره میکنند. هدر سالکین و جیسون اسنایدر معتقدند که این رویکرد از پیش منسوخ شده است.
آژانس جدید آنها، Artists & Robots، با پیشنهادی که به مشکلی میپردازد که به گفتهٔ آنها بیشتر بازاریابان آن را نادیده میگیرند، هشت مشتری در حوزههای کالاهای مصرفی، مالی، بهداشت و فناوری جذب کرده است.
سالکین، همبنیانگذار و مدیرعامل آژانس که اخیراً به عنوان معاون ارشد و تهیهکننده اجرایی در آژانس RAPP از مجموعهٔ Omnicom فعالیت میکرد، گفت: «ما میخواهیم برندها در دنیای یکنواختی—در میان آلودههای هوش مصنوعی—حقیقی به نظر برسند».
هر دو، این آژانس را که دوشنبه بهصورت عمومی راهاندازی شد، به عنوان «استودیوی هوش خلاقانه» توصیف کردند.
دیدگاهتان را بنویسید