۷ مزیت سئو محلی که از نظرات گوگل حاوی کلیدواژه دریافت می‌کنید

کشف کنید که نظرات گوگل حاوی کلیدواژه چگونه می‌توانند دیده‌شدن محلی، مشارکت و تبدیل‌های شما را افزایش دهند – به‌همراه قالب‌هایی برای یاری شما.

به‌طور کلی باور بر این است که کلیدواژه‌های موجود در نظرات به بهبود رتبه‌بندی محلی کمک می‌کنند، اگرچه تأثیر آن‌ها همچنان در جامعه سئو محلی به بحث کشیده شده است.

صرف‌نظر از این‌که حقیقت دربارهٔ تأثیر بر رتبه‌بندی کجا قرار دارد، نظرات حاوی کلیدواژه همچنان می‌توانند ارزش قابل‌ملاحظه‌ای برای سئو محلی فراهم کنند، فراتر از صرفاً رتبه‌بندی.

در ادامه هفت دلیل برای این‌که چرا باید همچنان نظرات حاوی کلیدواژه را تشویق کنید، آورده شده است.

۱. توجیهات نظرات

اگر نظرات شما به‌طور مستمر کلیدواژه‌ای مرتبط با کسب‌وکار شما را ذکر کنند، احتمال اینکه نمایهٔ شما توجیه‌نظراتی در جستجو دریافت کند، افزایش می‌یابد.

این نمایش می‌تواند نرخ کلیک (CTR) را ارتقا دهد. مشارکت بیشتر ممکن است منجر به بهبود ثانویه‌ای در رتبه‌بندی‌های موتورهای جستجو شود.

توجیهات نظرات گوگل لوله‌کشی

۲. موضوعات مکان

گوگل موضوعات قابل کلیک (Place Topics) را از کلیدواژه‌های موجود در نظرات شما می‌سازد. این موضوعات:

  • ویژگی‌های تخصصی شما را برجسته می‌کند.
  • نظرات را برای مشتریان فیلتر می‌کند.
  • می‌تواند تعامل نمایهٔ شما را افزایش دهد.
موضوعات مکان گوگل

۳. گزیده‌های نظرات

گوگل کلیدواژه‌های پرذکر را در سه گزیدهٔ نظرات روی نمایهٔ کسب‌وکار به صورت پررنگ می‌نمایاند. این کار کاربرانی که به دنبال این واژه‌ها می‌گردند به نمایهٔ شما جذب می‌کند و امیدواریم نرخ کلیک (CTR) را افزایش دهد.

نمونه‌های نظرات گوگل

۴. نکات برجسته منو (رستوران‌ها)

نکات برجسته منو از نظرات و عکس‌های مشتریان تولید می‌شوند، مشابه موضوعات مکان.

منوی ماسترو پاستا

تحلیل اخیر کلودیا تومینا نشان داد که:

  • بخش نکات برجسته منو بر رتبه‌بندی‌ها تأثیر می‌گذارد.
  • کلیدواژه‌های موجود در نظرات بر بخش نکات برجسته منو تأثیر می‌گذارند.
  • بنابراین، وقتی یک نکته برجسته منو برای واژه‌ای که در نظرات‌تان ذکر شده دریافت می‌کنید، باید برای آن واژه رتبه بهتری داشته باشید.

۵. خلاصه‌های ویرایشی هوش مصنوعی

خلاصه‌های تجاری تولید شده توسط هوش مصنوعی گوگل، مفاهیم استخراج‌شده از نظرات (مانند «دنج») را برای توصیف کسب‌وکار شما به‌کار می‌برد.

هرچند نمی‌توانید خلاصه‌های هوش مصنوعی گوگل را ویرایش کنید، تشویق مشتریان به گنجاندن کلیدواژه‌های خاص در نظرات می‌تواند هوش مصنوعی را به تأکید بر جنبه‌های سودمندتر برای کسب‌وکار شما سوق دهد.

خلاصه هوش مصنوعی Basta Pesta

۶. خلاصه‌های نظرات هوش مصنوعی

هوش مصنوعی گوگل، خلاصه‌های نظرات را با تجزیه و تحلیل احساسات و نکات متداول بازخورد مشتریان تولید می‌کند.

اگر مشتریان شما کلیدواژه‌های مناسب را در نظراتشان بگویند، خلاصهٔ نظرات شما جذاب‌تر به‌نظر می‌آید.

خلاصه‌های نظرات هوش مصنوعی گوگل

۷. ویژگی پرسش از نقشه‌ها دربارهٔ این مکان

گوگل در حال حذف بخش Q&A قدیمی و جایگزینی آن با ویژگی هوش مصنوعی است که پاسخ‌ها را از نظرات مشتریان استخراج می‌کند.

به این معنی است که نظراتی که اطلاعات دقیق (و کلیدواژه‌های مناسب) دارند، بیش از پیش ارزشمند می‌شوند.

Ask Maps دربارهٔ این مکان (Skyhand Roofing)

چگونه می‌توانید کلیدواژه‌ها را در نظرات خود به‌دست آورید؟

درخواست مستقیم از مشتریان برای افزودن [keyword] به نظراتشان منطقی نیست. این کار غیرطبیعی و عجیب است و باعث می‌شود مشتری دربارهٔ هدف شما سؤال کند.

اما این به این معنی نیست که گزینه‌ای ندارید.

برای تشویق مشتریان به گنجاندن خودبه‌خودی کلیدواژه‌های مرتبط در نظراتشان، ابتدا قالب‌های درخواست نظرات خود را ارتقا دهید.

میرایم الیس به‌تازگی راهنمای مفیدی دربارهٔ نحوهٔ دریافت نظرات حاوی کلیدواژه منتشر کرد که شامل سه قالب درخواست نظر برای آسان‌کردن کار هر صاحب‌کسب‌وکار است.

این قالب‌ها به مشتریان می‌گویند چه بگویند، نظرات طولانی‌، جزئی‌تر و حاوی کلیدواژه را تشویق می‌کنند — و حتی می‌توانند آن‌ها را به افزودن عکس به نظراتشان تحریک کنند.

در اینجا سه قالب از این‌ها آورده شده است:

سناریو ۱: درخواست نظرات دربارهٔ محصولات خاص

سلام [customer name]،
من [your name and job title] از [company name] هستم و برای پیگیری خرید شما از [product] این پیام را می‌نویسم. هدف من اطمینان از رضایت شماست و می‌خواستم بپرسم آیا مایلید بازخورد خود را در یک بررسی در [link] ارائه دهید؟
من یک عکس از [product] برای استفاده در نظرتان ضمیمه می‌کنم؛ اگر عکس خود را ندارید، بسیار قدردان می‌شوم اگر بتوانید تجربهٔ خود را به شکل زیر مرور کنید:
– موارد

سناریو ۲: درخواست نظرات دربارهٔ خدمات خاص

سلام [customer name]،
این [your name and job title] از [company name] است و ما بسیار خوشحال شدیم که [service provided] را ارائه دادیم. هدف من اطمینان از رضایت شماست و می‌خواستم بپرسم آیا مایلید بازخورد خود را در یک بررسی در [link] ارائه دهید؟
من

سناریو ۳: درخواست نظرات وقتی که نمی‌دانید مشتری چه خریدی کرده است

قالب ایمیل
سلام [customer name]،
از اینکه مشتری ما هستید سپاسگزاریم. من [your name and job title] از [company name] هستم. هدف من اطمینان از رضایت شماست و می‌خواستم بپرسم آیا مایلید بازخورد خود را در یک بررسی در [link] ارائه دهید؟
من

حالا، این را برای خود به کار بگیرید

با اعمال چند بهبود ساده در درخواست‌های نظرات‌تان، نظرات دقیق‌تری از مشتریان دریافت می‌کنید و بازخوردهای ارتقا یافتهٔ آن‌ها مزایای فراوانی به همراه خواهد داشت.

شاید حتی بتوانید رتبه‌بندی‌های گوگل خود را برای کلیدواژه‌های بیشتری ارتقا دهید، اما من نمی‌توانم هیچ‌چیزی را تضمین کنم. با وجود تمام این مزایا، هدف اصلی شما نباید صرفاً رتبه‌بندی باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *