۷ برتری سئو محلی که می‌توانید از نظرات گوگل پر از کلمات کلیدی به‌دست آورید

کشف کنید که چگونه نظرات گوگل حاوی کلمات کلیدی می‌توانند نمایانگی محلی، تعامل و تبدیل‌های شما را ارتقا دهند – به‌همراه قالب‌هایی که به شما کمک می‌کنند.

به‌طور کلی اعتبار می‌شود که کلمات کلیدی در نظرات به بهبود رتبه‌بندی‌های محلی کمک می‌کنند، اگرچه تأثیر دقیق آن همچنان در جامعه سئو محلی به‌طور فعال مورد بحث است.

صرف‌نظر از اینکه حقیقت در مورد تأثیر این کلمات در رتبه‌گذاری کجا قرار می‌گیرد، نظرات پر از کلمات کلیدی می‌توانند علاوه بر رتبه‌بندی خالص، ارزش معنایی مهمی برای سئو محلی فراهم آورند.

در زیر هفت دلیل برای تشویق به دریافت نظرات حاوی کلمات کلیدی آورده شده است.

۱. توجیه‌های نظرات

اگر نظرات شما به‌طور مستمر به یک کلمه کلیدی مرتبط با کسب‌وکار اشاره کنند، احتمال دریافت توجیه نظرات برای نمایه‌تان در نتایج جستجو افزایش می‌یابد.

این نمایش می‌تواند نرخ کلیک (CTR) را بالا ببرد. تعامل بیشتر نیز می‌تواند بهبود ثانویه‌ای در رتبه‌های موتورهای جستجو به‌دنبال داشته باشد.

توجیه نظرات گوگل برای لوله‌کشی

۲. موضوعات مکان

گوگل از کلمات کلیدی موجود در نظرات شما، موضوعات مکان قابل کلیک می‌سازد. این موضوعات:

  • نقاط قوت تخصصی شما را برجسته می‌کند.
  • نظرات را برای مشتریان فیلتر می‌کند.
  • می‌تواند تعامل نمایهٔ شما را افزایش دهد.
موضوعات مکان گوگل

۳. بخش‌های کوتاه نظرات

گوگل واژگان پر استفاده را در سه بخش کوتاه نظرات نمایهٔ تجاری پررنگ می‌کند. این کار کاربران جستجوگر این واژگان را به نمایهٔ شما جذب می‌کند و امیدواریم نرخ کلیک را افزایش دهد.

بخش‌های کوتاه نظرات گوگل

۴. نکات برجسته منو (رستوران‌ها)

نکات برجسته منو از نظرات و عکس‌های مشتریان تولید می‌شوند، مشابه موضوعات مکان.

منوی Maestro Pasta

تحلیل اخیر کلودیا تومینا نشان داد که:

  • بخش نکات برجسته منو بر رتبه‌بندی‌ها تأثیر می‌گذارد.
  • کلمات کلیدی در نظرات بر بخش نکات برجسته منو تأثیر می‌گذارند.
  • بنابراین، وقتی برای واژه‌ای که در نظراتتان ذکر شده نکته برجسته‌ای در منو دریافت می‌کنید، باید برای آن واژه رتبهٔ بهتری کسب کنید.

۵. خلاصه‌های ویرایشی هوش مصنوعی

خلاصه‌های تجاری تولیدشده توسط هوش مصنوعی گوگل، مفاهیم استخراج‌شده از نظرات (مانند «دنج») را برای توصیف کسب‌وکار شما به کار می‌برند.

اگرچه نمی‌توانید این خلاصه‌های هوش مصنوعی را ویرایش کنید، اما تشویق مشتریان به گنجاندن کلمات کلیدی خاص در نظراتشان می‌تواند هوش مصنوعی را به تأکید بر جنبه‌های مفیدتر برای کسب‌وکار شما سوق دهد.

خلاصه هوش مصنوعی Basta Pesta

۶. خلاصه‌های نظرات هوش مصنوعی

هوش مصنوعی گوگل با تحلیل احساسات رایج و نکات بازخورد مشتریان، خلاصه‌های نظرات را ایجاد می‌کند.

اگر مشتریان شما کلمات کلیدی مناسب را در نظراتشان بکار ببرند، خلاصهٔ نظرات شما جذاب‌تر به‌نظر خواهد آمد.

خلاصه‌های نظرات هوش مصنوعی گوگل

۷. درخواست اطلاعات از نقشه‌ها درباره این مکان ویژگی

گوگل در حال حذف بخش قدیمی پرسش‌وپاسخ (Q&A) است و آن را با ویژگی هوش مصنوعی‌محور جایگزین می‌کند که پاسخ‌ها را از نظرات مشتریان استخراج می‌کند.

به این معنی است که نظرات حاوی اطلاعات دقیق (و کلمات کلیدی مناسب) بیش از پیش ارزشمند می‌شوند.

درخواست از نقشه‌ها درباره مکان Skyway Roofing

چگونه می‌توانید کلمات کلیدی را در نظرات خود گنجانده کنید؟

درخواست مستقیم از مشتریان برای افزودن [keyword] به نظراتشان منطقی نیست؛ این کار ناطبیعی و عجیب به‌نظر می‌آید و باعث می‌شود مشتری متحیر بماند که هدف شما چیست.

اما این به این معنی نیست که تمام گزینه‌ها را از دست داده‌اید.

برای ترغیب مشتریان به گنجاندن خودبه‌خودی کلمات کلیدی مرتبط در نظراتشان، ابتدا الگوهای درخواست نظرات خود را بهبود دهید.

مریام الیس اخیراً راهنمای مفیدی دربارهٔ به‌دست آوردن نظرات پر از کلمات کلیدی تهیه کرده است که شامل سه قالب درخواست نظرات برای آسان‌سازی کار هر صاحب‌کسب‌وکار می‌شود.

این قالب‌ها به مشتریان می‌آموزند چه بگویند و با تشویق به نوشتن نظرات طولانی‌تر، جزئی‌تر و حاوی کلمات کلیدی، حتی می‌توانند آن‌ها را به افزودن عکس به نظراتشان ترغیب کنند.

در ادامه سه قالب از این موارد آورده شده است:

سناریو ۱: درخواست نظرات برای محصولات خاص

سلام [customer name]،
من [your name and job title] از شرکت [company name] هستم و برای پیگیری خرید شما از [product] این پیام را می‌نویسم. مسئولیت من اطمینان از رضایت شماست و مایلم اگر مایل باشید، بازخورد خود را در یک نظرسنجی در لینک [link] ارائه دهید؟ 
در صورت عدم داشتن عکس خودتان، یک تصویر از [product] پیوست کرده‌ام تا در نظرتان استفاده کنید، و بسیار سپاسگزار می‌شوم اگر تجربهٔ خود را با موارد زیر مرور کنید:
– ویژگی‌های این محصول که برای شما برجسته‌ترین هستند– نکات مثبت یا منفی دربارهٔ آن– نحوهٔ استفادهٔ شما از محصول از زمان خرید آن   
اگر جایی هست که می‌توانستیم برای شما بهتر عمل کنیم، لطفاً مستقیماً از طریق شمارهٔ تماس یا فرم بازخورد [phone number or feedback form link] با ما در ارتباط باشید. هدف من اطمینان از رضایت کامل شماست و از کسب‌وکار شما بسیار سپاسگزاریم. از وقتی که برای بیان تجربهٔ شخصی خود در این نظرسنجی می‌گذارید، صمیمانه سپاسگزارم.
[لینک یا دکمهٔ ارسال نظرتان اینجا]
با احترام،[name, job title, business]

سناریو ۲: درخواست نظرات برای خدمات خاص

سلام [customer name]،
من [your name and job title] از شرکت [company name] هستم و بسیار خوشحال شدیم که [service provided] را برای شما انجام دادیم. مسئولیت من اطمینان از رضایت شماست و مایلم اگر مایل باشید، بازخورد خود را در یک نظرسنجی در لینک [link] ارائه کنید؟ 
در صورت عدم داشتن عکسی خودتان، یک تصویر از [the service that was provided] پیوست کرده‌ام تا در نظرتان استفاده کنید، و بسیار سپاسگزار می‌شوم اگر تجربهٔ خود را با موارد زیر مرور کنید:
– آیا سرویس با انتظارات شما هم‌خوانی داشته است یا خیر– نکات مثبت یا منفی دربارهٔ سرویس– نحوهٔ عملکرد ما در ارائه خدمات به مشتری 
اگر نکته‌ای هست که می‌توانستیم برای شما بهتر عمل کنیم، لطفاً مستقیماً از طریق شمارهٔ تماس یا فرم بازخورد [phone number or feedback form link] با ما در ارتباط باشید. هدف من اطمینان از رضایت کامل شماست و از کسب‌وکار شما بسیار سپاسگزاریم. از وقتی که برای به اشتراک گذاشتن تجربهٔ شخصی‌تان در این نظرسنجی می‌گذارید، بی‌نهایت سپاسگزارم.
[لینک یا دکمهٔ ارسال نظرتان اینجا]
با احترام،[name, job title, business]

سناریو ۳: درخواست نظرات وقتی که نمی‌دانید مشتری چه خریداری کرده است

قالب ایمیل
سلام [customer name]،
از این که مشتری ما هستید سپاسگزاریم. من [your name and job title] از شرکت [company name] هستم. مسئولیت من اطمینان از رضایت شماست و مایلم اگر مایل باشید، نظرتان را در لینک [link] ارائه دهید؟ 
در صورت عدم داشتن عکس خودتان، یک تصویر از [the business premises] پیوست کرده‌ام تا در نظرتان استفاده کنید، و خوشحال می‌شوم اگر نظرتان را در مورد موارد زیر بنویسید:
– آیا خدمات مشتری ما برای شما مفید بوده است یا خیر– نکات مثبت یا منفی دربارهٔ فروشگاه ما– دلیل انتخاب فروشگاه ما 
اگر نکته‌ای وجود دارد که می‌توانستیم برای شما بهتر عمل کنیم، لطفاً بدون تردید از طریق شماره تماس یا فرم بازخورد [phone number or feedback form link] مستقیماً با ما در تماس باشید. هدف من اطمینان از رضایت کامل شماست و از کسب‌وکار شما بسیار سپاسگزاریم. از وقتی که برای به اشتراک گذاشتن تجربهٔ شخصی‌تان در این نظرسنجی می‌گذارید، بی‌نهایت سپاسگزارم.
[لینک یا دکمهٔ ارسال نظرتان اینجا]
با احترام،[name, job title, business]

حالا، این را برای خود به‌کار بگیرید

با اجرای چند بهبود ساده در درخواست‌های نظرات خود، نظرات دقیق‌تری از مشتریان دریافت خواهید کرد و بازخورد ارتقایافته‌شان مزایای متعددی به همراه دارد.

ممکن است حتی رتبه‌بندی‌های گوگل خود را برای کلمات کلیدی بیشتری ارتقا دهید، اما من نمی‌توانم هیچ‌چیزی را تضمین کنم. با وجود تمام مزایای دیگر، هدف اصلی شما نباید صرفاً رتبه‌بندی باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *