تیکتاک روز پنجشنبه اعلام کرد که ویژگی جدیدی به نام «تابلو اعلانات» را راهاندازی میکند؛ این ویژگی به برندها و سازندگان این امکان را میدهد که پیامهای عمومی یکبهچند را به دنبالکنندگانشان ارسال کنند. تابلو اعلانات بهطور اساسی نسخهٔ تیکتاک از قابلیت کانالهای پخش اینستاگرام است که در سال ۲۰۲۳ معرفی شد.
همانند کانالهای پخش اینستاگرام، تنها سازندهٔ تابلو اعلانات میتواند پیام بفرستد و دنبالکنندگان محدود به ارسال واکنشهای اموجی هستند. تابلو اعلانات از پستهای متنی، تصویری و ویدئویی پشتیبانی میکند.
این ویژگی در حال ارائه به سازندگانی است که حداقل ۱۸ سال سن داشته و ۵۰٬۰۰۰ دنبالکننده دارند.
هدف این ویژگی این است که برای سازندگان و شرکتها فرآیند ساخت جامعه را با به اشتراکگذاری اخبار و بهروزرسانیها با دنبالکنندگان، و همچنین انتشار محتوای اختصاصی، ساده کند. بهعنوان مثال، بهجای انتشار بهروزرسانیها از طریق استوری یا پست معمولی در تیکتاک، سازندگان میتوانند این موارد را در تابلو اعلانات خود بهاشتراک بگذارند. این ویژگی همچنین به حسابها اجازه میدهد محتوا را بهصورت مستقیم برای دنبالکنندگان ارسال کنند.
این راهاندازی تعجبآور نیست؛ چرا که تیکتاک در ماه ژوئن این ویژگی را تحت آزمایش مشاهده کرده بود.

در دورهٔ بتا، تیکتاک گفته است که هنرمندان و موسیقیدانان از تابلو اعلانات برای بهاشتراکگذاری موسیقیهای تازهمنتشرشده با دنبالکنندگان و دعوت از آنها برای پیشذخیرهٔ آثار آینده استفاده کردهاند. همچنین، مجله People و باشگاه پاری سن ژرمن از این ویژگی برای بهاشتراکگذاری اخبار و بهروزرسانیها بهرهبرداری کردند.
«همانند تمام محتوای موجود در تیکتاک، همهٔ محتواها باید با راهنماییهای جامعه ما سازگار باشند، که ما با ترکیبی از فناوری و مدیربانان انسانی این قوانین را اعمال میکنیم»، تیکتاک در یک پست وبلاگ توضیح داد. «ابزارهای ایمنی ما برای بیصدا کردن، مسدود کردن و گزارشدادن کاربران و محتواها در داخل تابلو اعلانات موجود است تا به حفظ امنیت و مثبتماندگی جوامع کمک کند.»
سازندگان میتوانند تابلو اعلانات را با رفتن به صندوق ورودی خود و انتخاب گزینهٔ مربوطه راهاندازی کنند. آنها میتوانند تنظیم «نمایش در پروفایل» را فعال یا غیرفعال کنند تا قابلیت مشاهدهٔ تابلو اعلانات خود را تغییر دهند. همچنین میتوانند نامی برای تابلو اعلانات خود انتخاب کنند.
برای پیوستن به تابلو اعلانات، کاربران میتوانند بر روی نام تابلو اعلانات که زیر بیوگرافی سازنده در پروفایل او قرار دارد کلیک کنند. هنگامی که یک دنبالکننده تصمیم به پیوستن به تابلو اعلانات سازنده بگیرد، در هر بار ارسال پست توسط آن سازنده، اعلانها را در صندوق ورودی خود دریافت خواهد کرد.
دیدگاهتان را بنویسید