توسط جرمی کورست، استفانو پانونی و اولیویه توبی

تحقیقات بازار سفارشی بهخاطر زمانبر بودن و هزینههای بالا شناخته میشوند؛ اغلب ماهها زمان میبرند و نیازمند سرمایهگذاریهای قابلتوجهی هستند. بهنتیجه، بازاریابان بسیاری از تصمیمات استراتژیک خود را بدون بهرهمندی از بینشهای بیرونی بهموقع اتخاذ کردهاند. اما همانطور که در مقالهٔ اخیر HBR, «چگونه هوش مصنوعی ژنراتیو در حال تحول تحقیقات بازار است» استدلال کردیم، هوش مصنوعی ژنراتیو در حال تحول جمعآوری، تولید و تحلیل بینشهای مصرفکننده و بازار — منبع حیات بازاریابی استراتژیک — است. ما تنها در این استدلال نیستیم؛ بهعنوان مثال، پس از انتشار مقالهمان، هر دو شرکت اندریسن هورویتز و فاندیشن کپیتال مقالات سرمایهگذاری منتشر کردهاند که پیشبینی میکنند هوش مصنوعی ژنراتیو بهطور چشمگیر صنعت جهانی تحقیقات بازار به ارزش ۱۴۰ میلیارد دلار را دگرگون خواهد کرد.
دیدگاهتان را بنویسید